Ključ do uspešnega upravljanja projektov: Povezanost aplikacij za projektno vodenje, dokumentno vodenje, upravljanje s strankami in finančno vodenje projektov
Za začetek …
V današnjem hitro spreminjajočem se poslovnem okolju je uspešno upravljanje projektov ključno za dosego ciljev podjetij. Za dosego tega pa je potrebna dobra organizacija, natančno sledenje in učinkovito sodelovanje med sodelujočimi na projektih in oddelki znotraj podjetja. V ta namen so se razvile številne aplikacije, ki omogočajo upravljanje projektov, dokumentno vodenje, upravljanje s strankami in finančno vodenje projektov. Integriranost vseh štirih aplikacij v enem sistemu dviguje upravljanje projektov na novo, višjo raven in zagotavlja konkurenčno prednost.
Projektno vodenje
Aplikacija za projektno vodenje je namenjena načrtovanju, sledenju in upravljanju projektov v podjetju. Omogoča vzpostavitev strukture projekta, dodeljevanje nalog in odgovornosti, spremljanje napredka ter oceno časa in virov, potrebnih za dokončanje projekta. Integracija z drugimi aplikacijami, kot so dokumentno vodenje, upravljanje s strankami in finančno vodenje projektov, pa poveča preglednost nad projektom in zviša učinkovitost.
Dokumentno vodenje
Poenotena dokumentna baza omogoča preglednost in transparentnost na projektu. Aplikacija za dokumentno upravljanje omogoča ustvarjanje dokumentov na podlagi predpripravljenih vzorcev, vnaša red in organizacijo nad dokumenti, omogoča verzioniranje dokumentov, deljenje informacij ter sodelovanje znotraj projektnih ekip. Povezava med aplikacijami za dokumentno vodenje in projektnim vodenjem omogoča lažji dostop do relevantnih dokumentov povezanih s projektom, ter zagotavlja ažurnost informacij za vse udeležence projekta.
Upravljanje s strankami
Upravljanje s strankami pomeni slednje strankam, partnerjem, podizvajalcem, naročnikom v celotni komunikaciji. Aplikacija za upravljanje s strankami omogoča sledenje stikov, komunikaciji, upravljanje zahtevkov, storitev ter seveda upravljanje prodajnih priložnosti. Povezava med aplikacijo za upravljanje s strankami in projektnim vodenjem omogoča boljšo usklajenost med oddelki, olajšuje komunikacijo s strankami ter omogoča sledenje zahtevam strank skozi celoten projekt.
Finančno vodenje projektov
Učinkovito finančno vodenje projektov je ključno za spremljanje toka denarja, RVC, stroškov in zagotavljanje donosnosti projektov. Aplikacija za finančno vodenje projektov omogoča sledenje finančnim podatkom, izdajanje računov, obvladovanje vhodnih stroškov z delilniki ter analizo stroškov in prihodkov. Neobhodna je integracija z računovodstvom. Povezava med aplikacijami za finančno vodenje projektov in projektnim vodenjem omogoča boljše razumevanje stroškov in finančnega stanja projekta, kar omogoča pravočasne odločitve za upravljanje finančnih vidikov projekta.
Štiri v enem
Povezanost med aplikacijami za projektno vodenje, dokumentno vodenje, upravljanje s strankami in finančno vodenje projektov je ključnega pomena za uspešno upravljanje projektov v sodobnem poslovnem okolju. Integracija štirih aplikacij v eni rešitvi omogoča boljšo komunikacijo, sledenje in sodelovanje med oddelki, kar vodi do boljše organizacije, učinkovitega upravljanja virov, optimizacije stroškov ter izboljšane donosnosti projektov. Podjetja, ki izkoristijo prednosti povezanosti med temi aplikacijami, bodo imela konkurenčno prednost in bodo uspešneje izvajala projekte.
Vas zanima kako lahko vodite vse zgoraj naštete procese v enem povezanem sistemu - Intelidoc. Kontaktirajte nas za predstavitev oziroma dodatne informacije.