Intelidoc ERP za HCL Domino je sistem za varno poslovanje podjetja. Omogoča mednarodno poslovanje ter projektno poslovanje podjetjem, ki delujejo v več državah. Je preskušena rešitev, ki se uporablja v velikih in manjših podjetjih in omogoča in pospešuje rast podjetja. Je odlična osnova za digitalizacijo poslovanja.
Vključeni moduli
- Računi
- Ponudbe
- Naročila
- Projekti
- Storitve
- CRM
- Dokumenti
- Delovni tokovi
Računi
Svojim strankam izdajajte račune na način, ki je za uporabnike enostaven in učinkovit. Naša programska oprema za projektno fakturiranje avtomatizira zamudna opravila in vam pomaga hitreje prejeti plačilo.
Podrobna konfiguracija davkov
Prilagodite davke glede na državo, v kateri poslujete in državo, v katero pošiljate račune. Sistem vključuje podrobno podsistem za konfiguracijo davkov. Brez težav deluje v ZDA, Evropi in drugih državah.
Prilagodite plačilne profile strank
Ustvarite plačilne profile po meri, ki vključujejo obdobja odloga, popuste za takojšnje plačilo in obrestne mere po meri. Dodelite plačilne profile določenim stikom.
Varno izdajajte račune od koder koli in kadar koli
Ustvarite in odobrite račune na poti, pošljite račune elektronsko prek XML zapisa ali našega varnega portala za stranke Intelidoc Portal. Hitro prejemanje računov pomeni hitrejše plačilo.
Ustvarite račune z blagovno znamko
Ustvarite profesionalne, lahko berljive račune z logotipom vašega podjetja. Pripravite izpise z grafično podobo podjetja, blagovne znamke. Sistem podpira več jezikov in različne države, v katerih poslujete. Pripnite marketinška sporočila k ponudbam ali računom.
Avtomatsko fakturiranje Prihranite čas s samodejnim izdajanjem računov Nastavite samodejno fakturiranje. Naj InteliDoc samodejno pošilja načrtovane in ponavljajoče se račune ter opomnike o poznih računih, kar skrajša čas zbiranja in poveča denarni tok.
Pripnite dokumentacijo k računom
Hiter dostop do povezanih dokumentov vam omogoča hitrejše delo, pravilne odločitve in manj napak. Kadar koli izvlecite želeni dokument na svojem mobilnem telefonu ali prenosniku. Manjša poraba časa za pripravo računov pomeni več časa za delo na projektu.
Fakturirajte tako, kot želite
Prilagodite programsko opremo Intelidoc za fakturiranje potrebam vašega podjetja in strank. Omogočamo prilagoditve sistema fakturiranja glede na vaš delovni proces.
Prenos podatkov v računovodski sistem
Intelidoc omogoča avtomatske prenose v in iz računovodskih sistemov.
Modul Storitve
Storitve omogočajo beleženje opravljenega dela, materiala in drugih parametrov, ki jih lahko potem uporabite za hitrejše pripravo računov in obračunov. Pridobili boste tudi pregled nad aktivnostjo vaših zaposlenih in lažje razporejali delovne naloge.
Modul Projekti
Projekti vam omogočajo zbiranje celotne dokumentacije projekta na enem mestu. Tako ne boste več iskali pogodb, elektronske pošte in pri tem zgubljali dragoceni čas.