fbpx

InteliDoc CRM

Zvezda neaktivnaZvezda neaktivnaZvezda neaktivnaZvezda neaktivnaZvezda neaktivna
 

Pridobiti novo stranko je težko in zato je ohranitev in skrb za obstoječe stranke zelo pomembna. To pomeni, da se je potrebno s strankami neprestano ukvarjati.

Vzdrževanje obstoječih strank zahteva določeno sistematiko in red. V nasprotnem primeru se lahko hitro začnemo vrteti v krogu, kakor da bi hodili po puščavi brez kompasa. Osnovni princip sistematike je ta, da si začnemo dogodke in dogovore beležiti.

Sicer je to za vsakega zoprno in na prvi pogled nepotrebno opravilo, vendar se s časom to pokaže kot mali zakladek, ki bi ga moralo imeti vsako podjetje in iz njega črpati informacije za nadaljni razvoj. 

 

 

Pravi prodajalci si beležijo ...

Beleženje pomeni, da:

  • si boste lažje zapomnili, kaj ste se dogovorili,
  • ob menjavi kadra bodo informacije o poslih ostale v vašem podjetju,
  • boste lažje planirali delo in pravočasno zaključevali projekte. 

Največja težava je, ko se nabere par projektov in je v glavi težko terminsko opredeljavati, kaj je potrebno kdaj narediti.

Z InteliDoc CRM boste omogočili skupinsko delo v podjetju. Skupaj boste lahko naredili več kakor zbir posameznega dela.

Zaradi preglednosti in zbranosti boste pravočasno odreagirali na nove situacije.

Velikokrat, bi vam informacija, ki jo ima sodelavec v glavi izredno prav prišla pri vašem poslu. Če bi jo le pravočasno povedal, si mislite, ko je priložnost že mimo.

Z InteliDoc sistemom boste vsi zaposleni gradili pomembno bazo znanaja podjetja in prodajne aktivnosti bistveno bolj natančno izvajali.

 

Skrivnost je v pravem načinu.

Ker smo se z omenjeno problematiko srečali tudi sami pri lastnem poslovanju, smo za lastne potrebe razvili sistem InteliDoc CRM. Bolj kot smo se ukvarjali s to problematiko, bolj smo ugotavljali, da ima večina podjetij iste probleme in da bi si lahko pomagali z našim orodjem.

 

InteliDoc CRM vam nudi:

- pregled vseh aktivnosti po strankah in projektih

- pregled vseh dokumentov in korespondence po strankah in projektih

- učinkovito spremljanje prodajnih priložnosti

- sistem za skladiščenje znanja zaposlenih in boljše timsko delo

- hitro masovno obveščanje strank o nakupnih priložnostih (elektronsko, papirnato)

- aktivno poslovanje, sistem vam omogoča delo ne glede na lokacijo

Menimo da je vredno, da si sistem ogledate. Lahko se dogovorimo tudi za indivudualno predstavitev preko Intnernet omrežja.

Tudi izkušnja predstavitve vam bo mogoče odprla obzorja, kako je možno produkte in storitve učinkovito tržiti z bistvneo manjšimi stroški na širšem geografskem področju.

Skratka za vas gre!

 

 

Tags: ,

O Podjetju

Od ustanovitve Intelicom izdeluje učinkovite visoko kvalitetne programske rešitve za širok spekter dejavnosti in področij. Naša primarna družina produktov je InteliDoc, ki omogoča podjetjem enostavno upravljanje komunikacij, dokumentacije, procesov, projektov, zajema dokumentov, upravljanja s strankami in ostale poslovne aktivnosti.

Novice

15 marec 2019
07 marec 2019
06 marec 2019
05 marec 2019
©2019 Intelicom d.o.o.. All Rights Reserved.

Search