InteliDoc Elite

Zvezda neaktivnaZvezda neaktivnaZvezda neaktivnaZvezda neaktivnaZvezda neaktivna
 

InteliDoc Elite je močno orodje, ki vas bo popeljalo v svet digitalnega načina poslovanja. Vaš posel bo postal bolj organiziran, hitrejši in prožnejši obenem pa bo upoštevan vaš dosedanji način poslovanja. InteliDoc Elite je integracija večih aplikaciji, tako da so te tesno povezane med seboj v enostavno in močno orodje. Naše stranke pravijo, da so očarane s funkcionalnostjo in enostavnostjo InteliDoc sistema. 

Glavne lastnosti sistema:

  • Upravljanje Dokumentov
  • Projektno Vodenje
  • Upravljanje Spisov, Pogodb, Pozicij
  • Skeniranje
  • Poštna knjiga in Delovni postopki
  • Upravljanje Strank - CRM
  • Arhiviranje E-mail-a
  • Skupinski Koledar
  • Avtomatizacija Delovnih Procesov
  • Integracija z Zunanjimi Viri Podatkov
  • Strežnik za Elektronsko Pošto
  • Poročila in Analitika

 

Ključne Prednosti sistema InteliDoc

Vse v enem sistemu

Zaradi prilagodljivosti lahko vsi oddelki v podjetju uporabljajo en sistem za zbiranje znanja. Sistem ima vgrajene varnostne mehanizme, tako da so informacije varno zakrite pred nepooblaščenim dostopom. Vključenost različnih oddelkov bistveno izboljša komunikacijo v podjetju.

Varen

Sistem ima integrirane varnoste mmehanizme, tako bodo informacije varne pred neavtoriziranimi dostopi.

Prilagodljiv

InteliDoc je izdelan zelo fleksibilno. Možno ga je nastaviti za uporabo v  različnih panogah (distribucija, proizvodnja, finančne storitve, storitvene dejavnosti, pomorstvo in transport, pravne pisarne, javne službe, marketing, komerciala, …). Iz vseh navedenih dejavnosti imamo že praktične implementacije.

Zanesljiv

InteliDoc je izdelan zanesljivo, tako da deluje brez prekinitev. Stranke ga uporabljajo tudi že 9 let brez ene same prekinitve.

Kontinuiteta

Sistem za upravljanje z dokumenti in znanjem mora imeti daljši rok uporabe. InteliDoc sistem se razvija z mislijo na kontinuiteto skozi daljši rok uporabe. Na tak način pri nadgradnjah sistema z novejšimi različicami, delo ni moteno in finančna sredstva se ne trošijo na prilagajanje okolja. 

Finančno ugoden

sistem skorajda ne zahteva vzdrževanja. Podporo, ki jo uporabnik potrebuje je v smislu izobraževanja in svetovanja pri izkoristku programske opreme.

Intuitiven

InteliDoc lahko začnete kvalitetno uporabljati po zelo kratkem uvajanju

Integracija

sistem InteliDoc ima že izdelane module za integracijo z obstoječimi sistemi. InteliDoc je možno povezati z relacijskimi bazami kot so MS SQL, Oracle, IBM DB2, MySQL in ostalimi.

Razširljivost

V primeru da se stranka odloči za implementacijo specifike njenega posla v sistem InteliDoc, je to možno z razvojem dodatnega modula. Tako so na primer razviti moduli za podporo Faktoring in spremljanje terjatev, Kompenzacije, Pravna pisarna, Pomorski transport in drugi.

Razvoj sistema

InteliDoc se neprestano razvija. Iz dobre prakse uporabnikov se vgrajujejo nove funkcionalnosti in rešitve, ki so nato na voljo tudi ostalim kupcem sistema.

 

InteliDoc Elite Opis Rešitve

 

 

O Podjetju

Od ustanovitve Intelicom izdeluje učinkovite visoko kvalitetne programske rešitve za širok spekter dejavnosti in področij. Naša primarna družina produktov je InteliDoc, ki omogoča podjetjem enostavno upravljanje komunikacij, dokumentacije, procesov, projektov, zajema dokumentov, upravljanja s strankami in ostale poslovne aktivnosti.

Novice

24 oktober 2017
09 maj 2017
15 januar 2017
15 januar 2017
©2019 Intelicom d.o.o.. All Rights Reserved.

Search